Żelazko Philips Azur 8000 DST8020/20

Termin przyjmowania zgłoszeń: 22.07.2024
Liczba nagród: 6

Przetestuj żelazko parowe Philips Azur Seria 8000 - doskonałe rezultaty za jednym ruchem!

Poznaj produkt

Zelazko Azur DST8020/20

Najsilniejszy strumień pary dzięki inteligentnemu zarządzaniu mocą!

Z nową serią żelazek Philips Azur 8000 prasowanie staje się prawdziwą przyjemnością. 

Odkryj Philips Azur 8000:

  • Silne uderzenie pary 240 g pozwala usunąć najbardziej oporne zagniecenia
  • Moc 3000 W oznacza szybkie nagrzewanie i skuteczną pracę
  • Silny, ciągły strumień pary  do 55 g/min
  • Pionowy strumień pary umożliwia prasowanie w pionie
  • Prasowanie bez wysiłku dzięki inteligentnej technologii automatycznego wytwarzania pary
  • Zbiornik wody o pojemności 300 ml to więcej prasowania za jednym razem.

Inne funkcjonalności

  • OptimalTEMP - prasowanie bez regulacji temperatury.
  • Doskonała stopa SteamGlide Elite.
  • Automatyczne wyłączanie.

Długotrwałe działanie i maksymalna wydajność

Funkcja Quick Calc Release pomoże żelazku zachować najwyższą wydajność na dłużej. Usunie kamień lub wapienny osad, a urządzenie pozostanie w doskonałym stanie przez lata.

Zobacz więcej »
Zasady akcji

Żelazko Philips Azur 8000 DST8020/20

  1. Zarejestruj się i wypełnij formularz, udzielając odpowiedzi na pytania.
  2. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zakwalifikowane, wyślemy do Ciebie bezpłatny produkt na 14-to dniowe testy.  Zaplanowaliśmy 2 tury akcji. 
  3. W trakcie akcji poprosimy Ciebie o wystawienie opinii.
  4. Możesz wziąć udział w konkursie i otrzymać testowany produkt.  Przewidujemy 6 nagród, które przyznamy po 2 turach akcji spośród testowanych egzemplarzy.

Aby wziąć udział w konkursie:

  • Zamieść na Instagramie, Facebooku lub Youtube post (z filmem lub/i zdjęciami) o swoich doświadczeniach z użytkowania produktu.
  • Post opublikuj na własnym, publicznie widocznym profilu oraz oznacz go hashtagami: #philips #żelazko #żelazkoparowe #philipsazur #azur8000 #testujproduktypl #współpracareklamowa  #współpracareklamowa
  • W konkursie wezmą udział tylko zgłoszenia osób, które zamieściły wcześniej opinie pod wskazanymi adresami.